
Tot voor kort verstuurde Deloitte twee verschillende magazines naar twee verschillende doelgroepen. De relaties in de publieke sector ontvingen Publieke Zaken, de relaties in de particuliere sector werden bediend met het kwartaalblad Forward. Media Partners heeft in opdracht van Deloitte een formule ontwikkeld waarin beide doelgroepen via één magazine worden bereikt. De titel FACT is een afkorting-combinatie van de disciplines Finance, Audit, Consulting en Tax.
FACT gaat vier keer per jaar verschijnen in een oplage van 40.000 exemplaren. Ook de eigen medewerkers van Deloitte ontvangen het blad.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comHet tweede project van Media Partners voor Deloitte is een nieuw intern medium. Het bestaande personeelsblad Infodito, door Deloitte vier keer per jaar in eigen beheer geproduceerd, wordt in 2005 vervangen door een personeelskrant. De keus voor een krantenformule is ingegeven door de behoefte aan snelle, actuele berichtgeving. De krant verschijnt tien keer per jaar in een oplage van 7.000 exemplaren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee