Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee nieuwe titels voor Deloitte

Media Partners gaat in 2005 twee nieuwe titels verzorgen voor Deloitte. Het nieuwe magazine FACT is bestemd voor de externe relaties van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot voor kort verstuurde Deloitte twee verschillende magazines naar twee verschillende doelgroepen. De relaties in de publieke sector ontvingen Publieke Zaken, de relaties in de particuliere sector werden bediend met het kwartaalblad Forward. Media Partners heeft in opdracht van Deloitte een formule ontwikkeld waarin beide doelgroepen via één magazine worden bereikt. De titel FACT is een afkorting-combinatie van de disciplines Finance, Audit, Consulting en Tax.

FACT gaat vier keer per jaar verschijnen in een oplage van 40.000 exemplaren. Ook de eigen medewerkers van Deloitte ontvangen het blad.

Het tweede project van Media Partners voor Deloitte is een nieuw intern medium. Het bestaande personeelsblad Infodito, door Deloitte vier keer per jaar in eigen beheer geproduceerd, wordt in 2005 vervangen door een personeelskrant. De keus voor een krantenformule is ingegeven door de behoefte aan snelle, actuele berichtgeving. De krant verschijnt tien keer per jaar in een oplage van 7.000 exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in