Audi, Microsoft, Planet Internet, Funda, Makro en Staatsloterij genomineerd


De genomineerden in de categorie E-mail Marketing zijn Pon/Audi, Microsoft en Planet Internet. In de categorie E-mail Publishing zijn Funda, Makro en Staatsloterij genomineerd. De genomineerde organisaties verzorgen allen een presentatie tijdens de conferentie. Na de presentatie is er gelegenheid tot het stellen van vragen door de aanwezigen. Het publiek en de jury zullen na de presentaties en de vragenronde hun stemmen kenbaar maken. Het publiek telt voor één jurylid. Na het tellen van de stemmen zal duidelijk zijn welke organisatie winnaar is van de Nationale E-mail Marketing Award 2003 en de Nationale E-mail Publishing Award 2003, direct daarna volgt de uitreiking van de bokaal.
De jury – die bestaat uit Marc Borgers, zelfstandig marketing adviseur en co-auteur van het boek ‘Succesvolle E-mail Marketing’, Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post – constateerde opnieuw een stijgende lijn in de kwaliteit van de inzendingen. De jury heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van een aantal vooraf vastgestelde criteria:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
- effectiviteit van de campagne (o.a. respons, budget)
- creativiteit (o.a. opmaak, layout, content)
- inzet van middelen (o.a. personeel, budget)
- onderdeel van totale communicatie
- functionaliteit (o.a. gebruiksvriendelijkheid)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid