Overslaan en naar de inhoud gaan

Audi, Microsoft, Planet Internet, Funda, Makro en Staatsloterij genomineerd

De jury van de Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards heeft een keuze gemaakt uit de circa 40 inzendingen. In totaal zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden in de categorie E-mail Marketing zijn Pon/Audi, Microsoft en Planet Internet. In de categorie E-mail Publishing zijn Funda, Makro en Staatsloterij genomineerd. De genomineerde organisaties verzorgen allen een presentatie tijdens de conferentie. Na de presentatie is er gelegenheid tot het stellen van vragen door de aanwezigen. Het publiek en de jury zullen na de presentaties en de vragenronde hun stemmen kenbaar maken. Het publiek telt voor één jurylid. Na het tellen van de stemmen zal duidelijk zijn welke organisatie winnaar is van de Nationale E-mail Marketing Award 2003 en de Nationale E-mail Publishing Award 2003, direct daarna volgt de uitreiking van de bokaal.

related partner content for mobile comes here

De jury – die bestaat uit Marc Borgers, zelfstandig marketing adviseur en co-auteur van het boek ‘Succesvolle E-mail Marketing’, Martijn Nieuwenhuis van Dynamic Zone, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org en Peter Joziasse van TPG Post – constateerde opnieuw een stijgende lijn in de kwaliteit van de inzendingen. De jury heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van een aantal vooraf vastgestelde criteria:

- effectiviteit van de campagne (o.a. respons, budget)
- creativiteit (o.a. opmaak, layout, content)
- inzet van middelen (o.a. personeel, budget)
- onderdeel van totale communicatie
- functionaliteit (o.a. gebruiksvriendelijkheid)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in