Overslaan en naar de inhoud gaan

Impuls koopzondag met nieuwe site

Shoppenopzondag.nl is de nieuwe website die vanaf volgende maand geïntroduceerd wordt om de koopzondag extra onder de aandacht te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Detailhandel Magazine meldde in het laatste nummer dat ‘bijna eenderde van de bevolking niet op de hoogte is van de avond-, zaterdag- of zondagopenstelling van verschillende winkels en diensten’. Daar wil shoppenopzondag.nl verandering in brengen.

related partner content for mobile comes here

Retailers kunnen met een klik onderaan de homepage toegang krijgen tot het winkeliersgedeelte en daar zijn gegevens achterlaten. Een bezoeker van de site kiest een zon- of feestdag, en selecteert op woonplaats, rubriek (bijvoorbeeld ‘Brillen en contactlenzen’ of ‘Women’s wear’), bedrijfsnaam of een combinatie van deze aspecten. Via de button ‘Zoek’ komen de betreffende winkels in een overzichtelijke lijst op het scherm.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in