Campagne rond nieuwe netstyling Publieke Omroep


Niet alleen zijn nieuwe logo’s te zien, ook een groot pakket promo’s, leaders, idents en programmaverwijzingen om de kijker door het aanbod op de drie zenders te gidsen. ‘Met deze nieuwe netstyling kunnen we de kijkers beter vasthouden op de publieke televisienetten’, aldus Walter Groenen, communicatieadviseur bij Publieke Omroep en projectleider tegen publieke omroeporgaan Spreekbuis. Belangrijk uitgangspunt bij de hele operatie is dat de netten een duidelijk herkenbaar geheel vormen. Het Engelse ontwerpbureau Kemistry tekende voor de nieuwe vormgeving.
Groenen meldt ook dat de invoering van de nieuwe netstyling wordt voorafgegaan door een heuse introductiecampagne. Vanaf deze week worden de kijkers voorbereid op het nieuwe uiterlijk van ‘hun’ televisiezenders door een promotiefilmpje. Ook verschijnen er advertenties met de nieuwe logo’s in de omroepbladen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid