Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s wordt lifestyle met Timberlake

McDonald’s lanceert wereldwijd een nieuwe merkstrategie die zich niet meer richt op de fastfood maar de lifestyle. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In één maand tijd moeten alle landen dezelfde boodschap op eensluidende manier gaan uitstralen. In Duitsland is vanaf gisteren al de eerste wereldwijde commercial te zien, gemaakt door Heye & Partner, onderdeel van de DDB-groep. In Nederland is de première op 18 september.

related partner content for mobile comes here

‘”Im lovin’ it” is meer dan een nieuwe slogan’, lichtte Larry Light, de wereldwijde marketingbaas van McDonald’s Corporation toe. ‘Het is een nieuwe manier van denken over de wijze waarop McDonald’s kan inspelen op de lifestyle van elke individuele gast.’ De commercials laten zien hoe gasten uit de hele wereld McDonald’s in hun manier van leven inpassen.
‘In Nederland zijn we al langere tijd intensief bezig met het centraal stellen van de gast en zijn wensen en behoeften’, zegt algemeen directeur Paul van der Stoel van McDonald’s Nederland. ‘Elke gast moet zich thuisvoelen bij McDonald’s en de producten kunnen kiezen waar hij zin in heeft. ‘’Im lovin’ it” betekent voor Nederland de volgende fase van deze benadering.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in