McDonald’s wordt lifestyle met Timberlake


In één maand tijd moeten alle landen dezelfde boodschap op eensluidende manier gaan uitstralen. In Duitsland is vanaf gisteren al de eerste wereldwijde commercial te zien, gemaakt door Heye & Partner, onderdeel van de DDB-groep. In Nederland is de première op 18 september.
‘”Im lovin’ it” is meer dan een nieuwe slogan’, lichtte Larry Light, de wereldwijde marketingbaas van McDonald’s Corporation toe. ‘Het is een nieuwe manier van denken over de wijze waarop McDonald’s kan inspelen op de lifestyle van elke individuele gast.’ De commercials laten zien hoe gasten uit de hele wereld McDonald’s in hun manier van leven inpassen.
‘In Nederland zijn we al langere tijd intensief bezig met het centraal stellen van de gast en zijn wensen en behoeften’, zegt algemeen directeur Paul van der Stoel van McDonald’s Nederland. ‘Elke gast moet zich thuisvoelen bij McDonald’s en de producten kunnen kiezen waar hij zin in heeft. ‘’Im lovin’ it” betekent voor Nederland de volgende fase van deze benadering.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid