Uitbreiding commerciële regioradiozenders


Hierdoor stijgt het landelijk bereik van het CRN-pakket tot bijna 70 procent van de totale bevolking, meldt de exploitant. Eén van de criteria om toe te treden tot CRN is aantoonbaar toegevoegd bereik. Hiervoor heeft Royaal FM twee luisteronderzoeken uit laten voeren door RadioCall (dochter van Intomart) waaruit blijkt dat de zender in Oost Brabant een marktaandeel boekt van 6 procent in de doelgroep 20 tot 49 jaar.
In de eerste helft van 2003 is de netto omzet van de commerciële regionale radiozenders met preciest 100 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2002. CRN verwacht door de uitbreiding van het FM-bereik deze groei in de tweede helft van dit jaar te continueren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe eerste zichtbare resultaten door de uitbreiding van het potentieel bereik zullen volgens CRN overigens pas zichtbaar zijn in de oktober/november rapportage van het CLO, omdat een aantal zenders hun nieuwe frequenties pas later in gebruik hebben kunnen nemen dan de landelijke radiostations.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid