Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitbreiding commerciële regioradiozenders

Het pakket commerciële regionale radiozenders, vertegenwoordigd door CRN, wordt met ingang van 1 oktober uitgebreid met de zender Royaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierdoor stijgt het landelijk bereik van het CRN-pakket tot bijna 70 procent van de totale bevolking, meldt de exploitant. Eén van de criteria om toe te treden tot CRN is aantoonbaar toegevoegd bereik. Hiervoor heeft Royaal FM twee luisteronderzoeken uit laten voeren door RadioCall (dochter van Intomart) waaruit blijkt dat de zender in Oost Brabant een marktaandeel boekt van 6 procent in de doelgroep 20 tot 49 jaar.

related partner content for mobile comes here

In de eerste helft van 2003 is de netto omzet van de commerciële regionale radiozenders met preciest 100 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2002. CRN verwacht door de uitbreiding van het FM-bereik deze groei in de tweede helft van dit jaar te continueren.

De eerste zichtbare resultaten door de uitbreiding van het potentieel bereik zullen volgens CRN overigens pas zichtbaar zijn in de oktober/november rapportage van het CLO, omdat een aantal zenders hun nieuwe frequenties pas later in gebruik hebben kunnen nemen dan de landelijke radiostations.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in