Overslaan en naar de inhoud gaan

Aantal ZenithOptimedia-bureaus nog in handen WPP

Hoewel Publicis nu voor 100 procent eigenaar is van ZenithOptimedia, moet de toekomst van verscheidene bureaus van de groep wereldwijd nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP behoudt ondanks de volledige overname door Publicis nog belangen in Argentinië, Hong Kong, Maleisië, Indonesië, India en Noorwegen. Maar volgens John Perriss, ceo van ZenithOptimedia, zegt tegen Brandrepublic dat hij over die zes franchises nog in gesprek is met WPP. Als Publicis de bureaus alsnog overneemt, dient de communicatiegroep mogelijk nog 10 miljoen pond extra neer te tellen.

related partner content for mobile comes here

Perriss meldde verder dat het goed is dat Publicis zijn mediabureaugroep geheel heeft overgenomen. ´Publicis is niet zo goed in het delen van dochters met andere groepen. Dat zorgde voor een vertraging in de ontwikkeling van ZenithOptimedia, zeker als het gaat om de samenwerking met Starcom MediaVest Group.´

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in