Overslaan en naar de inhoud gaan

Goud voor a.s.r. en Zeeman bij de Effies

Ook twee Leffies uitgereikt voor gedurfde inzendingen.
EffieGoud2021
EffieGoud2021

A.s.r. (Dit is de tijd van doen) en Zeeman (Lucht) zijn met een gouden Effie Award naar huis gegaan tijdens de uitreiking van de effectiviteitsprijs dinsdagmiddag in Theater Amsterdam. Het was een tumultueuze bijeenkomst doordat Greenpeace onaangekondigd het podium overnam voor een protest tegen 'fossiele reclame'. 

related partner content for mobile comes here

Naast de twee gouden Awards deelden de Effie-jurys twee Gouden, vier Zilveren en vijf Bronzen Effies uit, plus nog twee Leffies voor gedurfde inzendingen. 

Er waren dit jaar 33 inzendingen die zijn beoordeeld door in totaal 51 juryleden; zeven vakjury’s en een hoofdjury. De (vervroegde en aangepaste) uitreiking was vanmiddag in

Goud

TheMerge - a.s.r. : Dit is de tijd van doen.
i.s.m.: DVJ Insights, MediaReverse

Persuade – Zeeman: Lucht
i.s.m.: Ganbaroo PR, Artbox Amsterdam

Zilver

The Valley – AbInbev/Hertog Jan: Hertog Jan Grand Prestige Vatgerijpt, een vat vol impact
i.s.m.: Osborn Pike, Dentsu Media, Four Creating, NRC Media, SiteSupport

N=5 - ABN Amro: The Dark Side of Money

TBWA\Neboko - Nederlandse loterij: Hoe de Staatsloterij Oudejaarstrekking weer een knallende jaarafsluiter werd.
i.s.m.: Mindshare Greenhouse

Roorda – Rijksoverheid: Alleen samen krijgen we Corona onder controle
i.s.m.: Tabula Rasa, BKB het campagnebureau, Initiative Media, hvdM

Brons

Dept - bol.com: Het grote speelboek van de winkel voor blije koppies
i.s.m.: dentsu

DentsuAchtung! – Crisp: Beter eten, lekker geregeld
Bureau: DentsuAchtung!

Dept - Eurojackpot, NL Loterij: Zoooveel money
i.s.m.: Mindshare Greenhouse

DentsuAchtung! – KPN: SuperWifi
i.s.m.: Mindshare, A bigger circle

Joe Public Take Away Advertising – MSD: De KiKa-Berentribune
i.s.m.: Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa), sc Heerenveen

de verborgen verhalen achter Assassin’s Creed Valhalla
De verborgen verhalen achter Assassin’s Creed Valhalla

Leffie

2basics - De Leescoalitie: Readification: de verborgen verhalen achter Assassins Creed Valhalla.

i.s.m.: Ubisoft Benelux

DDB Unlimited – Hak: Het Helpende Bord

i.s.m.: Philip Post Production, Creative Venue, The Humblebrag, HappyLife PR, Wageningen University, Earforce, Voedingsstijl, Waarmakers studio, Royal Goedewaagen, Food Creativity, Egotribe

Alle cases zijn terug te lezen op www.effie.nl/cases.

Meer over de Effies in dit interview met juryvoorzitters 

Hak, het helpende bord
Hak, het helpende bord
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in