Overslaan en naar de inhoud gaan

Italiaanse contentstudio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks

Het bureau, dat werkt voor Red Bull en Luxottica, richt zich op social media management en digital experience content strategie.
Italiaanse content studio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks
Italiaanse content studio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks
Italiaanse content studio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks
Italiaanse content studio Miyagi wordt onderdeel van Media.Monks

Media.Monks breidt uit in Italië door de content-studio Miyagi aan het bureau-portfolio toe te voegen. Het Milanese bureau, opgericht in 2013, heeft een focus op de ontwikkeling van social media management en digital experience content-strategieën. Het werkt voor merken als Campari Group, Danone, Luxottica, Red Bull en Xiaomi.

related partner content for mobile comes here

Aanbod op Europese markt versterken

In het perscommuniqué is te lezen dat de overname van de studio ‘met een Italiaanse visie en oog voor design, mode en luxe, Media.Monks versterkt in haar end-to-end-offering op de Europese markt. Samen met de content, data en digitale media-medewerkers telt Media.Monks nu een team van 100 digitale experts in Italië.’

S4Capital executive chairman, Sir Martin Sorrell, laat weten ernaar uit te kijken door te bouwen aan een sterk Content, Data & Digital Media-team in Italië. Met het indrukwekkende succes van Miyagi in Europa verbreden we onze basis in West-Europa.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Aankondigingsvideo

'Meteen samen aan de slag'

Victor Knaap, ceo Media.Monks EMEA en S4Capital executive director, voegt daaraan toe: ‘Samen met Miyagi kunnen onze creatieve, productionele en social-capabilities meteen aan de slag op onze Italiaanse klanten. Daarnaast lijkt het management en werk van Miyagi erg op dat van Media.Monks een aantal jaren terug.’

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in