Overslaan en naar de inhoud gaan

Boek over Booking.com is geschiedenisles online marketing

‘De Machine’, geschreven door drie NRC-journalisten, is een uitzonderlijke prestatie, zegt Max Kohnstamm.
Kantoor Booking.com in Amsterdam
Kantoor Booking.com in Amsterdam
© Shutterstock
Kantoor Booking.com in Amsterdam
Kantoor Booking.com in Amsterdam
© Shutterstock

Het persbericht over ‘De Machine’ is veelbelovend: ‘Booking.com, een van de grootste, rijkste en meest succesvolle internetbedrijven van Europa, is al 25 jaar een mysterie. Tot nu toe.’. Maar, zo belooft de uitgever: dankzij drie ervaren NRC-journalisten komt hier een einde aan, zij doorgronden Booking.com! De grote vraag is uiteraard: maken de drie NRC-journalisten deze belofte ook waar?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in