Merkstrategie / 18 NOVEMBER 2024, 06:00:00 ‘Do tell’ is terechte winnaar marketingliteratuurprijs, maar tegelijkertijd te complex en te intuïtief Volgens Max Kohnstamm hebben de auteurs van ‘Do tell’ iets goeds neergezet. Maar hij mist kwantitatieve onderbouwing.
Merkstrategie / 15 OKTOBER 2024, 11:44:00 Nieuwe ‘complete marketingmethode’ schiet tekort Met een boek waarin Nima A, B en C-studenten tegelijk bediend worden, slaan auteurs Van Vessem, Grotendorst en Kooij de plank mis.
Premium Customer Experience / 29 NOVEMBER 2023, 12:42:00 De nieuwe Van Belleghem leest lekker weg maar mist strategische component In ‘De Ruwe Diamant’ van sterauteur (en podiumbeest) Steven van Belleghem ontbreekt de strategische component vrijwel geheel.
Premium Contentmarketing / 23 JUNI 2023, 10:00:00 Dit marketingboek zondigt radicaal tegen zijn eigen principes RECENSIE | De schrijver van het boek ‘They Ask, You Answer’ verklaart zich tegen opschepperij, maar klopt zichzelf voortdurend op de…
Premium Gedragsverandering / 30 JUNI 2022, 14:52:00 Goede marketingkritieken voor Gazelle Experience Adformatie's vaste recensent Max Kohnstamm oordeelt: ‘Vrolijk, vriendelijk, niet opdringerig.’
Premium Merkstrategie / 9 JUNI 2022, 10:20:00 Met vakboek ‘Branding’ leveren Mosmans en Van Thiel een standaardwerk af BOEKRECENSIE | ‘Branding’ is een toegankelijk geschreven boek met een sterke verbinding tussen theorie en praktijk.
Premium Digital transformation / 11 NOVEMBER 2021, 13:18:00 Boek over Booking.com is geschiedenisles online marketing ‘De Machine’, geschreven door drie NRC-journalisten, is een uitzonderlijke prestatie, zegt Max Kohnstamm.
Premium Media / 9 SEPTEMBER 2021, 16:50:00 Facebook afgeserveerd, maar wel een beetje eenzijdig Recensie van het boek ‘Een smerige waarheid’ van New York Times-journalisten Sheera Frenkel en Cecilia Kang.
Premium Media / 23 JUNI 2021, 14:53:00 Vier sterren voor telemarketingvakboek ‘Bel me wel’, maar met een belangrijk kritiekpunt ‘Bel me wel’ is een zinvol pleidooi voor meer compliance in de telemarketingbranche. Maar de auteur laat na iets belangrijks te…
Merkstrategie / 4 JUNI 2021, 11:43:00 'Amazon ontketend' legt ook schaduwzijde van het succes bloot RECENSIE Is Brad Stone's tweede boek over Amazon opnieuw lezenswaardig? Max Kohnstamm bespreekt.