Overslaan en naar de inhoud gaan

Enzo Greco verruilt Born05 voor Rōnin Amsterdam

Hij treedt in dienst als nieuwe creative director om de digital design studio verder te helpen bij de volgende stap.
Enzo Greco verruilt Born05 voor Rōnin Amsterdam
Enzo Greco verruilt Born05 voor Rōnin Amsterdam
© Fotocredits: Milan Vermeulen.
Enzo Greco verruilt Born05 voor Rōnin Amsterdam
Enzo Greco verruilt Born05 voor Rōnin Amsterdam
© Fotocredits: Milan Vermeulen.

Enzo Greco is de nieuwe creative director van digital design studio Rōnin Amsterdam. Hij verruilt na zes jaar Born05, waar hij motion director was voor hij daar de positie van senior creative bekleedde. Daarvoor werkte hij voor Achtung!

related partner content for mobile comes here

Ervaring

Met een achtergrond in motion en concept en een focus op ‘de kern van de boodschap en de kracht van de uiting wordt van Greco bij Rōnin verwacht dat hij de onafhankelijke ontwerpstudio helpt bij de volgende stap. Greco, ook freelance blogger bij Adformatie, heeft zeventien jaar ervaring in digitale campagnes- en platform-ontwikkeling.

Core versterken

Keith Kornson, creative partner Rōnin Amsterdam, vertelt dat ze bij Rōnin altijd op zoek zijn naar the best in digital.

‘Met Greco halen we een talent binnen met enorm veel ervaring. Hij versterkt daarmee onze core en gaat ons helpen met design, branding en online experiences voor merken zoals Virgin Media, G-Star en Snipes. Zo waarborgt hij de kwaliteit waar we als Rōnin bekend om staan.’

Lees ook Enzo's Monthly Motion: De inclusivistrijd van merken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in