Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone promoot zijn 5G-netwerk via gamen in Virtual Reality

Nieuwe campagne toont Vodafone's kijk op 5G-toepassingen in de entertainmentsector.
Vodafone 5G gaming
© Vodafone
Vodafone 5G gaming
© Vodafone

Vodafone lanceert vandaag een nieuwe campagne op sociale media om zijn 5G-netwerk onder de aandacht te brengen. De campagne draait om de 5GameClash, een evenement van de telecomprovider waarin twee influencers in Virtual Reality tegen elkaar gamen. De een, Milan Knol, speelt vanuit Eindhoven, tegen Puxque in Groningen. De internetverbinding gaat via Vodafone's 5G-netwerk. De twee spelen een schietspel in een virtuele wereld, waarbij snel reageren cruciaal is.

related partner content for mobile comes here

Met de video wil Vodafone laten zien dat zijn 5G-netwerk nauwelijks vertraging kent en geschikt is voor de nieuwe manier van gamen. De campagnevideo is hieronder te zien en opgenomen op twee verschillende locaties.

Priority-klantenprogramma

Vodafone was eind oktober in het nieuws omdat het een samen met Ziggo een een klantenprogramma introduceert. Dit Priority-programma geeft klanten van de twee providers - die hetzelfde moederbedrijf hebben - toegang tot al uitverkochte evenementen en korting op andere evenementen.

Aan het klantenprogramma is een crossmediale campagne gehangen, ontwikkeld voor VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in