Albert Heijn komt met een premium-abonnement
Albert Heijn lanceert een premium-abonnement voor klanten onder de naam Mijn Albert Heijn Premium.
Premium-abonnees krijgen voor 12 euro per jaar onder meer 10 procent korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles en meer persoonlijke aanbiedingen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKlanten kunnen ‘tot meer dan honderd euro’ besparen met het abonnement, stelt de supermarkt.
'Volgende stap digitalisering'
Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn, noemt het Premium-abonnement ‘een nieuwe innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma’.
Het premium-abonnement komt naast de Bonuskaart, die AH in 1998 introduceerde, en de Albert Heijn-app. Inmiddels zijn beide onderdeel van een digitaal klantenprogramma met onder andere persoonlijke aanbiedingen, gepersonaliseerde kookinspiratie, bezorgbundels en sparen.
Het Premium-abonnement strekt zich ook uit over de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland. Klanten krijgen flinke korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van Bol.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidSlim hoor! En die 12 euro verrekenen met de korting op de eerste grote bestelling, zoals ze dat bij Gall & Gall doen. Vraag me af of ze ook Pricing-onderzoek hebben gedaan, want 12 euro is erg weinig als je 10% korting op ALLE biologische producten krijgt. Schiet lekker op met biologische kaas, melk en vlees. Geldt het ook voor de biologische wijnen :)
Vreemd principe dat je als klant moet betalen om in aanmerking te komen voor korting.