Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe meet je de waarde van UX?

Hoe meet je de effecten van je werkzaamheden? Op welke manieren kun je dit meten? Ontdek het tijdens deze online clinic op 26 november.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

User Experience (UX) helpt je om waarde toe te voegen voor jouw klant. Maar hoe meet en rapporteer je de waarde van UX? En hoe neem je stakeholder, die minder bekend zijn met UX, mee in het belang van UX en de resultaten ervan? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 26 november
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Onderwerpen die aan bod komen

Tijdens deze online clinic ontdek je de verschillende manieren om de resultaten van UX meetbaar te maken. De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod:

  • UX rings als meetmethode
  • Het in kaart brengen van de verwachte effecten van jouw productwijzigingen op de belangrijkste Business KPI’s
  • Hoe UX werkzaamheden bijdragen aan de verschillende doelstelling per afdeling voor betere samenwerking en meer draagvlak
  • Tips hoe je stakeholders mee neemt in nieuwe inzichten

Voor wie?

Ben jij bezig met UX en is dit een belangrijke manier om waarde toe te voegen voor jouw klanten? Ben je op zoek naar een manier om jouw werkzaamheden meetbaar te maken? Dan is deze clinic iets voor jou.

Over de spreekster

Als Design Thinker en facilitator van onder andere Design Sprints staat Marieke aan de wieg van innovaties. Door een brede ervaring met verschillende afdelingen en typen organisaties, kan ze kansen razendsnel in kaart brengen. Tijdens strategische sessies combineert ze informatie over de gebruiker met de bedrijfsdoelstellingen of uitdagingen, om tot de beste oplossingen te komen. Marieke gebruikt daarbij bekende methodes en geeft daar haar eigen draai aan. Ze blijft zichzelf vernieuwen en helpt anderen dat ook te doen. Kortom, ze activeert je in het oplossen van je uitdagingen!

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in