Overslaan en naar de inhoud gaan

De impact van neuropricing

Welke invloed hebben prijzen op ons brein? Hoe kun je hier als marketeer op inspelen? Ontdek het tijdens deze online clinic op 8 december.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij beeckestijn
Clinic bij beeckestijn

We zijn vaak slecht op de hoogte dat prijzen van producten vaak een irrationele en emotionele invloed hebben. Hoe heeft de prijs invloed op ons consumentenbrein? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School nemen Walter Limpens en Vladimir den Baars je mee in de werking van prijzen in het brein.

Datum: 8 december
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Walter en Vladimir delen praktische tips en tricks over neuropricing waarmee je direct aan de slag kunt gaan als marketeer. Je leert hoe een prijs impact heeft op het brein, hoe je hier gebruik van kunt maken & hoe je de beste prijs en elasticiteit kunt meten door middel van neuro-onderzoek.

Voor wie?

Ben jij een marketeer of communicatieprofessional en wil je meer weten over de invloed van prijzen? En wil je weten hoe je deze kennis kunt inzetten voor een efficiënte en effectieve prijsstrategie? Dan is deze clinic zeer interessant voor jou.

Over de sprekers

Walter Limpens en Vladimir den Baars werken beiden bij neuro onderzoeksbureau Neurensics. Neuro onderzoek maakt gebruik van methodieken die onbewuste brein-activiteit vastleggen. Met een kleine tien jaar ervaring behoort Neurensics tot de voorlopers in deze discipline, waarbij fMRI (brain scanning) van begin af aan de basis vormde.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in