Overslaan en naar de inhoud gaan

G-Star in nieuwe campagne: draag je jeans tot het bittere eind

Met de internationale campagne, door The Family, maakt het fashionmerk een statement: jeans moeten zo lang mogelijk meegaan.
G-Star in nieuwe campagne: draag je jeans tot het bittere eind
Jeans moeten zo lang mogelijk meegaan, vindt G-Star
G-Star in nieuwe campagne: draag je jeans tot het bittere eind
Jeans moeten zo lang mogelijk meegaan, vindt G-Star

In zijn nieuwe campagnefilm maakt G-Star Raw een duurzaam statement: jeans moeten zo lang mogelijk meegaan. De film komt van de hand van bureaus The Family, Halal en Ambassadors.

related partner content for mobile comes here

De internationale campagne vormt de aftrap van het Responsibility-programma van G-Star, waarmee het jeansmerk aankondigt vanaf 2030 alleen nog met afbreekbare materialen te willen werken.

In de film kijken we via deepfake technologie naar een man die door het jaar heen, van lente tot winter, ouder wordt - net als zijn jeans. Begeleid door uiteraard de inmiddels bekende wiebelende achterwerken.

Gwenda van Vliet, cmo G-Star: 'Wij kennen als geen ander het ouderdomsproces van jeans en zijn dan ook blij hoe de schoonheid hiervan terugkomt in de merkfilm. Het is echt een oproep om je jeans te herwaarderen en langer te dragen dan slechts een paar seizoenen.'

Een leven lang mee

Joris Kuijpers, creative director The Family: 'Deze film gaat in de basis over de ambitie van G-Star om de footprint van jeansproductie sterk te verminderen. Het mooie van denim is dat het een leven lang kan meegaan, zolang je er goed voor zorgt en het 'mooie slijten' omarmt.'

De campagne wordt naast Nederland uitgerold in de VS, Zuid-Afrika, Japan en Duitsland - op televisie en online. Bekijk 'm hieronder:

Credits

Klant: G-Star Raw
Bureau: The Family Amsterdam
Productiemaatschappij: Halal Amsterdam
Regisseur: Paul Geusebroek 
DOP: Albert Salas                            
Executive producer: Job Sanders
Senior producer: Natalie Wetherell
Service production company: Solent
VFX: Ambassadors
Deep Fake: Revel.Ai
Grading: Crabsalad
Offline edit: Brian Ent 
Muziek: Sizzer
Audiomix: Sauvage Sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in