
‘Geen plek als onderweg’, zo heet de gloednieuwe song waarmee popartiest Snelle busreizigers in Leiden verraste bij de bushalte: een mini-concert. Het is de aftrap tussen een langdurige samenwerking tussen de gratis reisapp Glimble en Snelle. Glimble is ontwikkeld door Arriva Nederland in samenwerking met partner Moovit. De samenwerkende partijen noemen de song ‘een ode aan het reizen en onderweg zijn’.
In de campagne ‘Geen plek als onderweg’ volg je Snelle zijn reis door stad en land. De campagne wordt uitgerold als online video, digital out of home en op social media.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandBekijk de video
De video is op Youtube te bekijken: Snelle - Geen Plek als Onderweg
Credits
Glimble (Arriva): Martijn van de Weijer, Hans Lingeman, Stijn van Poppel, Naomi van der Reep
Concept en creatie: Crocodile Agency & Fama Volat
Media: Fama Volat
Regisseur: Bram Janssen
Camera: Bram Janssen & Benjamin Kamps
Edit: Bram Janssen
Graphics: Thijs Bul
Colorist: Koert van der Ploeg
Fotografie: Jasper Suyk
Productie: Chev Productions
Audio: Snelle (Lars Bos), Okke Punt, Wessel van Deursen & Pjotr Golsteyn
PR: Ovide Agency
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid