De maand dat Volkswagen tot op het bot ontroerde en Zweden zichzelf op de kaart zette als grootste restaurant ter wereld.
De maand dat Volkswagen heel slim met zand speelt en IKEA vervuiling te lijf gaat met badspeeltjes.
De maand dat het toeristisch bureau van de Faeröer de eilandengroep op slot deed en in Rusland een hotel opende voor 24/7-spelletjesgekken.
De maand dat in Sydney een Grave of Thrones-kerkhof verrees en Purina honden verleidde om over billboards te plassen.
De maand dat Jeep mensen in India de kans gaf om te stemmen en Burger King Turkse fans aanspoorde om zelf Whoppers te grillen.
De maand dat Corona en IKEA lieten zien dat je met creatieve ideeën de wereld een beetje schoner en mooier kunt maken.
Netflix opende de coolste pop-up van het jaar en de gevolgen van Parkinson werden op een prachtige manier zichtbaar.
De maand dat Israël - letterlijk – stilstond bij de gevolgen van kanker en Parijse wildplassers zich ongemakkelijk voelden bij straatkunst.
De maand waarin Samsung beroemde sculpturen een nieuwe look geeft en 35 duizend kinderen op een leuke manier in contact komen met techniek.
De maand dat Netflix de straten van New York overnam en 3D-specialist Dagoma kapot speelgoed een tweede leven gaf.
Hardlopers die flitspalen testen, de ontdekkingsreis door een mysterieus stukje Colombia en vissers op plasticjacht in de Golf van Mexico.
De maand dat Honig de voedselbanken hielp met een online live-benefiet en Brewdog een positieve vuist maakte in de strijd tegen corona.
De maand dat Samsung een 943 km lange foto liet schieten en Budweiser een touchdown scoorde tijdens Superbowl