Wie wordt de Top of Flop 2007?
Op Marketingonline.nl is de jaarlijkse Top en Flop 2007-eindejaarstemming weer begonnen. Welke productintroductie wordt dit jaar de Top 2007? En welke lancering viel achteraf toch een beetje tegen?
Het afgelopen jaar beschreven we 9 productintroducties. En de meeste introducties konden rekenen op positieve reacties. Zoals begin dit jaar Dr. Oetker's One-to-Bake, kant-en klaar cakebeslag in een bakvorm. 72 procent stemde toen op Top.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOptimel's Control kon eind maart op 52 procent Top rekenen. Gillette introduceerde de Gillette Fusion, met 71 procent toendertijd een Top.
Blue Band Idee! Van Unilever kreeg als eerste een negatieve uitslag: 64 procent stemde op Flop.
Rabo Mobiel was in juni nog een Top, met 68 procent van de stemmen. De Philips LivingColors led-lamp was ook een ruime Top met een uitslag van 71 procent.
Dreft's Ultra Caps ook: 76 procent Top. Chocomel Hot kon in de herfst rekenen op 70 procent-topstemmers en helaas voor puC wachtten de meeste stemmers nog even af: 51 procent stemde kortgeleden op Flop.
Overwegend positieve uitslagen. Ik ben dan ook benieuwd hoe u er nu over denkt. Wat vindt u nu van de lancering van de Gillette Fusion, en denkt u nog steeds zo positief over Rabo Mobiel, of Optimel Control? Welke introductie mist u, of weet u nog een leuke voor volgend jaar?
U kunt nog tot 20 december stemmen en reageren op
Marketingonline.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid