Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt de Top of Flop 2007?

Op Marketingonline.nl is de jaarlijkse Top en Flop 2007-eindejaarstemming weer begonnen. Welke productintroductie wordt dit jaar de Top…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op is de jaarlijkse Top en Flop 2007-eindejaarstemming weer begonnen. Welke productintroductie wordt dit jaar de Top 2007? En welke lancering viel achteraf toch een beetje tegen?

related partner content for mobile comes here

Het afgelopen jaar beschreven we 9 productintroducties. En de meeste introducties konden rekenen op positieve reacties. Zoals begin dit jaar Dr. Oetker's One-to-Bake, kant-en klaar cakebeslag in een bakvorm. 72 procent stemde toen op Top.

Optimel's Control kon eind maart op 52 procent Top rekenen. Gillette introduceerde de Gillette Fusion, met 71 procent toendertijd een Top.

Blue Band Idee! Van Unilever kreeg als eerste een negatieve uitslag: 64 procent stemde op Flop.

Rabo Mobiel was in juni nog een Top, met 68 procent van de stemmen. De Philips LivingColors led-lamp was ook een ruime Top met een uitslag van 71 procent.

Dreft's Ultra Caps ook: 76 procent Top. Chocomel Hot kon in de herfst rekenen op 70 procent-topstemmers en helaas voor puC wachtten de meeste stemmers nog even af: 51 procent stemde kortgeleden op Flop.

Overwegend positieve uitslagen. Ik ben dan ook benieuwd hoe u er nu over denkt. Wat vindt u nu van de lancering van de Gillette Fusion, en denkt u nog steeds zo positief over Rabo Mobiel, of Optimel Control? Welke introductie mist u, of weet u nog een leuke voor volgend jaar?

U kunt nog tot 20 december stemmen en reageren op
.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in