Overslaan en naar de inhoud gaan

Nokia voorspelt entertainmenttrends

Nokia voorspelt dat binnen vijf jaar een kwart van alle entertainment zal worden geproduceerd door consumenten in netwerkverband, in plaats…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 4 trends op een rij:

Immersive Living Een lifestyle waarbij de grenzen tussen on- en offline vervagen.

Geek Culture Het vervagen van de grenzen tussen commercieel en creatief, naarmate consumenten steeds meer her/bekend en beloond willen worden

G Tech Een bestaande sociale kracht in Azië, ook wel de vervrouwelijking van technologie genoemd. Entertainment wordt meer collaboratief, democratisch, emtioneel en op maat gemaakt.

Localism Consumenten zijn steeds meer op zoek naar lokale diensten en producten en proberen thuis dingen te maken/ te verbouwen.

Uiteraard voorspelt Nokia ook dat veel van dit soort entertainment zal worden gemaakt voor en verspreid door mobiele telefoons.

Bron: MobileCrunch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in