
Nokia deed onderzoek naar de grootste entertainmenttrends en kwam tot 4 belangrijke ontwikkelingen, die er allemaal voor zorgen dat entertainment een meer collaboratief en creatief karakter krijgt. Nokia noemt dit de ontwikkeling van ‘circular entertainment’
De 4 trends op een rij:
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBImmersive Living Een lifestyle waarbij de grenzen tussen on- en offline vervagen.
Geek Culture Het vervagen van de grenzen tussen commercieel en creatief, naarmate consumenten steeds meer her/bekend en beloond willen worden
G Tech Een bestaande sociale kracht in Azië, ook wel de vervrouwelijking van technologie genoemd. Entertainment wordt meer collaboratief, democratisch, emtioneel en op maat gemaakt.
Localism Consumenten zijn steeds meer op zoek naar lokale diensten en producten en proberen thuis dingen te maken/ te verbouwen.
Uiteraard voorspelt Nokia ook dat veel van dit soort entertainment zal worden gemaakt voor en verspreid door mobiele telefoons.
Bron: MobileCrunch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee