Overslaan en naar de inhoud gaan

Top40brands.com

Internetmarketingbureaus Tribal en Ziber lanceren top40brands.com
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website moet inzicht bieden in de online branding van de top40 sterkste merken als Coca Cola, Microsoft, Toyota, IBM en McDonald's.

related partner content for mobile comes here

is opgezet om marketeers en consumenten snel inzicht te geven in de wijze waarop een sterk merk uit het dagelijks leven wordt beleefd op internet. Via de website kunnen geinteresseerden bekijken hoeveel wereldwijd en in Nederland gezocht wordt naar een merk en hoe dit zich verhoudt tot andere sterke merken. Verder kunnen bezoekers zien hoe een merk online wordt beschreven en hoe de website van het merk zich inde loop der jaren heeft ontwikkeld. Tenslotte kun je bekijken hoe vaak er online naar een merk wordt gezocht in Nederland.

De top40brands website maakt gebruik van verschillende online bronnen als Google Trends, Wikipedia en Waybackma-chine. De ranglijst is samengesteld uit de brandonderzoeken van BrandZ en Globaltrends.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in