Overslaan en naar de inhoud gaan

Personeelsblad Achmea Zorg wint Europese prijs

Het personeelsblad Mijn Zorg van zorgverzekeraar Achmea Zorg heeft twee prijzen gewonnen bij de FEIEA Grand Prix 2007, de Europese prijs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het personeelsblad Mijn Zorg van zorgverzekeraar Achmea Zorg heeft twee prijzen gewonnen bij de Grand Prix 2007, de Europese prijs voor bedrijfscommunicatie. Het gaat om de tweede prijs in de categorie Beste Fotografie en de derde prijs in de categorie Beste Interne Magazine. De prijsuitreiking vond afgelopen vrijdagavond plaats in Londen (foto).

related partner content for mobile comes here

In de categorie Beste Interne Magazine werd Mijn Zorg geselecteerd uit 83 inzendingen uit tien landen. Voor de categorie Beste Fotografie waren er twaalf inzendingen. Mijn Zorg is een coproductie van de interne redactie van Achmea Zorg en het bureau Maters & Hermsen uit Leiden.
Een van de opvallende aspecten van het personeelsblad is de onafhankelijke journalistieke toonzetting. Dit komt onder meer tot uiting in een artikel over ‘reorganisatiepijn’, waarin medewerkers verslag doen van het effect van een ingrijpende reorganisatie op hun werk en werkbeleving. ‘Met name die eerlijkheid’, vertelt Fred Hermsen van Maters & Hermsen, ‘is bijzonder in Nederland en blijkbaar ook in Europa. Je zou het overal wel willen uitschreeuwen: met eerlijke bottom-up bedrijfsjournalistiek win je veel meer dan met succesverhalen of zware strategische beschouwingen waarin medewerkers tot van alles worden aangespoord. Dat heeft de hoofdredacteur bij Achmea Zorg heel goed begrepen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in