Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruth Reynolds senior consultant CitySavvy

CitySavvy, internationaal bureau voor PR en Investor Relations, heeft Ruth Reynolds aangetrokken als Senior Consultant en haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruth Reynolds heeft meer dan vijftien jaar ervaring in PR en versterkt de investor relations en financiële PR divisie op het CitySavvy kantoor in Londen. Eerder was zij Senior Consultant bij Publicis Consultants in Amsterdam, waar ze interne communicatiecampagnes voor Philips leidde. Voor ze naar Nederland ging, zette Reynolds in Groot-Brittannië haar eigen PR bedrijf, Praxis PR, op. Zij bekleedde tevens senior posities bij Band & Brown Communications, Attenborough Associates en Spreckley Partners.

related partner content for mobile comes here

CitySavvy heeft daarnaast James Curtis benoemd tot lid van de executive board. Curtis, die in februari in dienst trad bij CitySavvy, is verantwoordelijk voor contract publishing en online communicatie voor klanten in Groot-Brittannië. Naast zijn verantwoordelijken op managementgebied, leidt Curtis een team van consultants dat The Coca Cola Company adviseert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in