Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop: PIBN en Emerce lanceren nieuwe interactive awards

Emerce en PIBN (Platform Internet Bureaus Nederland ) doen hun eigen ding en lanceren de Dutch Interactive Awards. Niet te verwarren met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en (Platform Internet Bureaus Nederland ) doen hun eigen ding en lanceren de Dutch Interactive Awards. Niet te verwarren met de die jaarlijks op Noorderslag worden weggegeven: deze prijzen gaan naar het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus.

related partner content for mobile comes here

Er is nog geen site, maar de Dutch Interactive Awards moeten een jaarlijks terugkerende uitreiking worden, aan en voor de crème de la crème van de Nederlandse Interactive branche, aldus de initiatiefnemers.

In totaal zullen er 10 awards uitgereikt worden op het gebied van communicatie, e-commerce, marketing en publishing.

De twee zeggen in een persbericht: ‘Het grote verschil met andere awards (lees ) is dat bij de Dutch Interactive Awards het om alle soorten websites gaat zoals portals, communities, webwinkels, corporate sites en intranetten.’

Grijs Vroom (uitgever Emerce): ‘Er is een grote behoefte aan erkenning voor het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus. Zij produceren allerlei soorten sites en toepassingen, zoals bijvoorbeeld platformen, portals, webwinkels, intranetten en communities. We willen met deze awards de beste cases van het afgelopen jaar in elke categorie onder de aandacht brengen. Het gaat bij deze award om excellent werk in interactive media.’

Jonas Nouwen (directeur PIBN): ‘De internetindustrie is weliswaar jong, maar heeft de afgelopen decennia een grote mate van professionaliteit bereikt. De Nederlandse interactieve dienstverlening behoort tot de top van de wereld. Tijd dus voor een prijs binnen de branche, die kijkt naar kwaliteit, effectiviteit en creativiteit. Zowel aan de kant van de opdrachtgever, als aan de kant van het full service internetbureau.’

Van 26 maart tot en met 18 april kunnen Nederlandse interactive bureaus hun beste cases indienen. De winnaars worden op 27 mei bekendgemaakt, in de Koepelkerk in Amsterdam.

De branche is weer een prijs rijker. Top, of flop?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in