Overslaan en naar de inhoud gaan

Singewald DM-man van het jaar

Alexander Singewald is vorige week uitgeroepen tot DM Man van het Jaar 2004. Hij is volgens branchegenoten 'de persoon die zich in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Singewald is algemeen directeur van Singewald Consultants Group. Hij adviseert sinds jaar en dag op het gebied van wet- en regelgeving over gebruik en bescherming van klant- en personeelsgegevens. In 2003 stond hij aan de basis van een 'doorstart' van het Infofilter, dat na het faillissement van DMSA verloren dreigde te gaan.

related partner content for mobile comes here

Via internet is gestemd op een door een Raad van Advies samengestelde shortlist van tien personen. De adviesraad bestaat uit Peter Joziasse (manager van het DM Competence Center van TPG Post), Andy Mosmans (oud-ceo FHV BBDO), Paul Petermeijer (managing director BBP/Telecommerce), Fred Sengers (hoofdredacteur Incentive), Dirk van der Steenhoven (directeur DDMA) en Annelies Velders (hoofd Campaign Management KPN Mobile).

De bijbehorende award werd aan Singewald uitgereikt op de laatste dag van TCD2004.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in