Overslaan en naar de inhoud gaan

Meinck wint B2B Marketing Award

Anne-Sybille Meinck van de Universiteit van Maastricht is de winnaar van de DSM B2B Marketing Award 2004, met de scriptie ‘Brand Equity…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meinck wint een geldbedrag van € 3.500 en een discussiedag bij DSM. Tijdens deze dag gaat Meinck in gesprek met DSM marketeers om de bruikbaarheid van de door haar ontwikkelde branding concepten te toetsen aan de praktijk binnen DSM.
De jury koos Meinck's scriptie uit twaalf inzendingen, vanwege de 'Ondernemende aanpak, de gedetailleerde beschrijving van Brand Equity en het uitgebreide literatuuronderzoek. Deze thesis kan gezien worden als een ‘expert opinion’!”.

related partner content for mobile comes here

Joost van Dijk (Erasmus Universiteit Rotterdam) won met zijn scriptie ‘Customer satisfaction & loyalty in Dutch B2B markets’ de tweede prijs, een bedrag van € 250.
De B2B Marketing Award werd dit jaar voor het eerst uitgereikt door het Branche Overleg Marketing (BOM) en Corporate Recruitment van DSM. De prijs is bedoeld ter bevordering van B2B Marketing Research aan universiteiten, aangezien dit onderzoek relevant is voor de activiteiten van DSM. Volgend jaar verwacht DSM ook internationale inzendingen te kunnen jureren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in