Meinck wint B2B Marketing Award


Meinck wint een geldbedrag van € 3.500 en een discussiedag bij DSM. Tijdens deze dag gaat Meinck in gesprek met DSM marketeers om de bruikbaarheid van de door haar ontwikkelde branding concepten te toetsen aan de praktijk binnen DSM.
De jury koos Meinck's scriptie uit twaalf inzendingen, vanwege de 'Ondernemende aanpak, de gedetailleerde beschrijving van Brand Equity en het uitgebreide literatuuronderzoek. Deze thesis kan gezien worden als een ‘expert opinion’!”.
Joost van Dijk (Erasmus Universiteit Rotterdam) won met zijn scriptie ‘Customer satisfaction & loyalty in Dutch B2B markets’ de tweede prijs, een bedrag van € 250.
De B2B Marketing Award werd dit jaar voor het eerst uitgereikt door het Branche Overleg Marketing (BOM) en Corporate Recruitment van DSM. De prijs is bedoeld ter bevordering van B2B Marketing Research aan universiteiten, aangezien dit onderzoek relevant is voor de activiteiten van DSM. Volgend jaar verwacht DSM ook internationale inzendingen te kunnen jureren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid