Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkenwebsites zijn goed voor relatie-onderhoud

Merkenwebsites kunnen een belangrijke rol spelen in het creëren en instandhouden van relaties met klanten en prospects. Dat blijkt uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enkele feiten over de marketing power van merkenwebsites:

related partner content for mobile comes here
  • Bij de sitetraffic draait het om kwaliteit, niet kwantiteit. Wordt de site bezocht door (potentieel) lucratieve klanten/prospects?
  • Het is essentieel om mensen die voor het eerst op de site komen tot vaste bezoekers te maken.
  • Het is essentieel om bezoekers een hoogwaardige websitebeleving te bieden.
  • Bij een hoogwaardige sitebeleving is er evenwicht tussen de inhoud en bruikbaarheid van de website.
  • Hoe beter de klantenbeleving, des te beter de merkbeleving.
  • Merkenwebsites hebben veel invloed op de aankoopintentie. Bij toonaangevende merken stijgt de aankoopintentie na website-bezoek gemiddeld met 5 procent.
  • Consumenten zien websites als de beste plek voor de interactie en relatie-opbouw met favoriete merken. Bron: Admap
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in