
Enkele feiten over de marketing power van merkenwebsites:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente Haarlem- Bij de sitetraffic draait het om kwaliteit, niet kwantiteit. Wordt de site bezocht door (potentieel) lucratieve klanten/prospects?
- Het is essentieel om mensen die voor het eerst op de site komen tot vaste bezoekers te maken.
- Het is essentieel om bezoekers een hoogwaardige websitebeleving te bieden.
- Bij een hoogwaardige sitebeleving is er evenwicht tussen de inhoud en bruikbaarheid van de website.
- Hoe beter de klantenbeleving, des te beter de merkbeleving.
- Merkenwebsites hebben veel invloed op de aankoopintentie. Bij toonaangevende merken stijgt de aankoopintentie na website-bezoek gemiddeld met 5 procent.
- Consumenten zien websites als de beste plek voor de interactie en relatie-opbouw met favoriete merken. Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee