Overslaan en naar de inhoud gaan

DA beste drogist

DA komt als beste drogist uit het Voorjaarsrapport van vakblad Elsevier Retail en GfK Panelservices. De drogisterijketen scoort als beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het Voorjaarsrapport van Elsevier Retail/GfK Panelservices krijgt DA het hoogste rapportcijfer van de Nederlandse consument. Met name op deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel, kwaliteit, netheid en sfeer scoort DA het hoogst. Verder gaan klanten steeds gunstiger denken over prijspeil en aanbiedingen.

related partner content for mobile comes here

DA begon in 2003 aan een grootschalige revitalisering van het merk en de winkels. Voor het personeel en de ondernemers werd een tweejarige opleiding gestart. Directievoorzitter Robert van Twuijver meldt dat DA de ambitie heeft de categorie te ontstijgen. ‘Wij willen niet alleen de beste van de klas zijn, wij willen ook naar een hogere klas. We willen onze koppositie op allerlei terreinen verder uitbouwen. Niet alleen op de winkelvloer maar ook op autoriteit en als frontrunner op het gebied van trends en marktontwikkelingen. Op de langere termijn zal DA niet alleen toonaangevend zijn in schoonheid en gezondheid, maar ook in (retail)kennis en expertise.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in