Overslaan en naar de inhoud gaan

“Twintig nieuwe producten Reed Elsevier

Reed Elsevier komt de komende drie jaar met twintig nieuwe producten die voor ongeveer 200 miljoen euro extra omzet moeten zorgen. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte topman Crispin Davis gisteren bekend. Uit concurrentieoverwegingen wil hij niet meer zeggen over de nieuwe producten. Verder meldde Davis dat het Nederlands-Britse concern het nieuwe jaar goed is begonnen. De resultaten tot nu toe zijn volgens eerder uitgesproken verwachtingen. De zwakke dollar blijft Reed Elsevier net als andere internationale bedrijven wel parten spelen. Vandaag komen de aandeelhouders van de Nederlandse holding bijeen.

related partner content for mobile comes here

Davis zegt in De Telegraaf dat hij niet meer hoeft te zeggen dat ‘de vakbladen over de bodem van de advertentiemarkt schuren’. Die tijd is voorbij, alle markten zijn weer in beweging gekomen. ‘De sectoren amusement en detailhandel vertonen lichte stijging, bouw en elektronica stabiliseren. Alleen de sector industrie blijft dalen’, aldus de topman.
Hij verwacht dat de advertentiemarkt pas tegen het einde van dit jaar voor het eerst over de volle breedte tekenen van herstel vertoont. ‘En dan zullen we in 2005 en 2006 echt groei gaan zien.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in