
De drang om alles in cijfers te vatten en te beoordelen gaat heel ver in onze samenleving en past eigenlijk slecht bij de grillige veranderlijkheid om ons heen en in ons. Wie met nieuwe oplossingen wil komen zal de berekenbare zekerheid juist los moet laten. Einstein beweerde al dat de grootste wetenschappers ook kunstenaars zijn.
Associatief denken, toeval, intuïtie en fantasie moeten volop ingezet worden. Zoek inspiratie bij consumenten. Kijk hoe ze gewoon thuis met producten omgaan. Laat ze dit zelf opnemen met een videocameraatje. Ontwikkel extreme en radicale alternatieven en vraag aan consumenten om erop te reageren. Zoek naar het verhaal wat je wilt vertellen en zet dat in je brief. Dagdromen kan ook, het helpt om je indrukken te verwerken, maar alleen mensen die de markt echt begrijpen krijgen de geweldige nieuwe invallen waar ze rijk van kunnen worden.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU Delft(bron: Marketing Week)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee