Overslaan en naar de inhoud gaan

"Shell bedrijf met beste imago"

Shell is, net als de twee afgelopen jaren, het Nederlandse bedrijf met de beste reputatie. De multinational ligt op dat punt "een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het postieve imago lijkt, na de perikelen over Shells al dan niet bewezen oliereserves vande afgelopen maanden, inmiddels achterhaald. Het onderzoek is uitgevoerd in december, kort voordat de problemen rond de reservesaan het licht kwamen.

related partner content for mobile comes here

Ongeveer duizend managers gaven antwoord op de vraag welk bedrijf hun favoriete werkgever is, met wie ze het liefstzaken zouden doen en van welke onderneming ze graag aandelen zouden willen bezitten.

Na Shell bezetten Philips en ABN Amro de plaatsen twee en drie. Ahold zakte van twee naar vier. Maar gezien hetboekhoudschandaal dat het Zaanse concern in 2003 op zich zag afkomen is dat nog een fraaie prestatie. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in