Overslaan en naar de inhoud gaan

Introductie CoolBrands-verkiezing

Welke merken ervaart het Nederlands publiek momenteel als cool? Dat moet de eerste CoolBrands-verkiezing uitwijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CoolBrands is een initiatief van Superbrands Nederland, dat ook de tweejaarlijkse Superbrands-verkiezing organiseert. Het publiek mag zich uitspreken over een shortlist van merken, die tot stand is gekomen na een voorselectie door de CoolCouncil met marketingprofessionals een studentenpanel en de zogenaamde Coolhunters onder leiding van Carl Rohde.

related partner content for mobile comes here

De publieksverkiezing wordt gehouden van 11 mei tot en met 15 september. Naast de algemene publieksverkiezing is er ook een deelverkiezing voor jongeren (tot en met 15 jaar) en voor marketing- en communicatieprofessionals. Stemmen kan op de website: .

In de CoolCouncil hebben onder meer zitting: Jan Rijkenberg (BSUR), Jens Tinapp (Bacardi Martini), Judith Stoop (McCannEricksson), Patrice Hijsterborg (Orange), Erland Galjaard (HMG), Roland Palmer (Coca-Cola), Georgios Petropoulos (Yourscene), Leo van Sister (Brandwatch) en Paul Sikkema (Combat). Daarnaast kunnen ook vakgenoten hun stem uitbrengen tijdens de publieksverkiezing in een aparte deelcategorie 'professionals'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in