Overslaan en naar de inhoud gaan

“Shell heeft beste imago

Shell is voor het derde achtereenvolgende jaar het Nederlandse bedrijf met de beste reputatie, ondanks de huidige perikelen. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral de degelijkheid van het olieconcern wordt gewaardeerd, zo stelt het blad Management Team op basis van eigen onderzoek. Het fraaie imago komt wellicht wat ongeloofwaardig over, na alle verhalen over Shells al dan niet bewezen oliereserves van de afgelopen maanden. Maar het onderzoek is dan ook uitgevoerd in december, kort voordat de problemen rond de reserves aan het licht kwamen.

Circa duizend managers moesten antwoord geven op de vraag welk bedrijf hun favoriete werkgever is, met wie ze het liefst zaken zouden doen en van welke onderneming ze graag aandelen zouden willen bezitten.

Philips en ABN Amro staan op de plaatsen twee en drie. Ahold zakte van twee naar vier, maar gezien het boekhoudschandaal in 2003 is dat nog een fraaie prestatie (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in