ReclameWeek naar De Vliegers Imca


Naast ReclameWeek zijn dat Identity Matters en een aantal jaarboeken, waaronder het Creative Red Book en het Bureau CSO), zo meldt het blad in de dagelijkse digitale nieuwsbrief.
De Vlieger (55%), financieel directeur van Imca Media Groep Koert-Hans Smit (15%) en Dozijn-oprichter/directeur Nicolette Hogerzeil-Hulsebos (30%) richten de Nederlandse Vakbladen Group (NVG) op waarbinnen de uitgaven van Het Dozijn worden ondergebracht. Hogerzeil-Hulsebos zegt het cluster verder uit te willen bouwen en ‘op alle fronten het marktleiderschap te willen veroveren'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe dagelijkse leiding van de NVG komt in handen van Hogerzeil-Hulsebos. Bij de Nederlandse Tijdschriften Groep gaat ze zich ook, samen met algemeen directeur Frans Makau, creatief buigen over het portfolio.
ReclameWeek bestaat deze week exact tien jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid