Overslaan en naar de inhoud gaan

ReclameWeek naar De Vliegers Imca

Reclamevakblad ReclameWeek plus de andere bladen die onder Het Dozijn.Uitgeefprojekten vallen, zijn verkocht aan Erik de Vliegers Imca…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast ReclameWeek zijn dat Identity Matters en een aantal jaarboeken, waaronder het Creative Red Book en het Bureau CSO), zo meldt het blad in de dagelijkse digitale nieuwsbrief.

related partner content for mobile comes here

De Vlieger (55%), financieel directeur van Imca Media Groep Koert-Hans Smit (15%) en Dozijn-oprichter/directeur Nicolette Hogerzeil-Hulsebos (30%) richten de Nederlandse Vakbladen Group (NVG) op waarbinnen de uitgaven van Het Dozijn worden ondergebracht. Hogerzeil-Hulsebos zegt het cluster verder uit te willen bouwen en ‘op alle fronten het marktleiderschap te willen veroveren'.

De dagelijkse leiding van de NVG komt in handen van Hogerzeil-Hulsebos. Bij de Nederlandse Tijdschriften Groep gaat ze zich ook, samen met algemeen directeur Frans Makau, creatief buigen over het portfolio.

ReclameWeek bestaat deze week exact tien jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in