Magneet voor commercials OCW
Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) reikte woensdagavond voor de negentiende keer de 'Magneten' uit.
Het goud ging…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naast deze hoofdprijzen werden er nog zeven Magneten uitgereikt. De PersoneelZaak kreeg er een voor werk voor Heineken, Ogilvy & Mather voor eigen werk, DDB Amsterdam voor Sire (een keer voor een campagne, een keer voor een commercial), Maximum voor de Belastingdienst/CICT, Inc-21 voor De Brauw Blackstone Westbroek en N=5 voor Nuon HRM.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
SJP-voorzitter Gertjan de Waal: "Er zaten mooie staaltjes van arbeidsmarktcommunicatie bij."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUniversiteit Utrecht ontving de SJP-PW/Intermediair Employer Brand 2004. Drie studententeams van de Willem de Kooning Academie wonnen de SJP/Vea Actie Jong Talent 2003.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid