Orange Nederland wint CRM Award
Orange Nederland heeft afgelopen week de CRM Award gewonnen. De jury ziet het telefoniebedrijf als een modelvoorbeeld van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘De visie om de favoriete aanbieder van de klant te worden, wordt goed nagestreefd waarbij de klant in alle opzichten centraal staat. Op hoog niveau is zeer goed nagedacht over klantvriendelijkheid en hoe dit ingevoerd kan worden in de organisatie’, meldt het juryrapport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De CRM Award werd vorige week woensdag uitgereikt in Grand Hotel Karel V te Utrecht. Orange kreeg de award uit handen van juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen van de Universiteit Nyenrode
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPricewaterhouseCoopers en Fokker Services ontvingen beide de Excellent Performance CRM Award.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid