Senseo weer in de race voor een Effie
De marketing-directeur van DE, Franc Reefman, sprak publiekelijk zijn toorn uit en vond dat de jury de plank volledig missloeg. Dit succes verdiende gewoon een gouden Effie, vond hij. Dit jaar is de Senseo wederom ingezonden voor dezelfde competitie en ook weer genomineerd voor een Effie, die op 8 juni wordt uitgereikt.
Jury-lid Jan van Kuijk zegt dat het dit keer om een design-case gaat en dus niets met de vorige keer te maken heeft. ‘Het gaat puur om het design en niet om het totale concept dat de vorige keer is beoordeeld’, zegt hij.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuEr zijn dit jaar in totaal 17 genomineerden. Naast DE/Philips zijn dat: Old Amsterdam, Orange, Achmea, Riedel met Dubbelfrisss, VacanceSelect.nl, Nickelodeon, Ministerie van Verkeer&Waterstaat met Verlicht Fietsen, La Trappe, Xylifresh, Multikabel, Ohra, Rabobank, Venco, Stop Aids Now, Lever Fabergé Neder-land met Rexona en Procter&Gamble met Pringles.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid