Overslaan en naar de inhoud gaan

Senseo weer in de race voor een Effie

Douwe Egberts en Philips krijgen een herkansing voor hun succesvolle Senseo-case. Twee jaar geleden kregen ze een bronzen Effie voor hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De marketing-directeur van DE, Franc Reefman, sprak publiekelijk zijn toorn uit en vond dat de jury de plank volledig missloeg. Dit succes verdiende gewoon een gouden Effie, vond hij. Dit jaar is de Senseo wederom ingezonden voor dezelfde competitie en ook weer genomineerd voor een Effie, die op 8 juni wordt uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Jury-lid Jan van Kuijk zegt dat het dit keer om een design-case gaat en dus niets met de vorige keer te maken heeft. ‘Het gaat puur om het design en niet om het totale concept dat de vorige keer is beoordeeld’, zegt hij.

Er zijn dit jaar in totaal 17 genomineerden. Naast DE/Philips zijn dat: Old Amsterdam, Orange, Achmea, Riedel met Dubbelfrisss, VacanceSelect.nl, Nickelodeon, Ministerie van Verkeer&Waterstaat met Verlicht Fietsen, La Trappe, Xylifresh, Multikabel, Ohra, Rabobank, Venco, Stop Aids Now, Lever Fabergé Neder-land met Rexona en Procter&Gamble met Pringles.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in