Overslaan en naar de inhoud gaan

Porsche sterkste merk in Duitsland

Porsche is opnieuw het bedrijf met de beste reputatie in Duitsland, zo blijkt uit het Imageprofile 2004 van Manager Magazin. Ook het zilver…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ManagerMagazin meet jaarlijks hoe het gesteld is met het image van de Duitse topondernemingen. De autobranche doet het opvallend goed: de eerste vier plaatsen zijn voor automerken (Daimler-Chrysler op vier). Grootste verliezers zijn de financiële dienstverleners, twee banken en een verzekeringsmaatschappij zakten het meest op de ranglijst. Beste runner up is internetveilingbedrijf eBay. ManagerMagazin verzamelde voor het onderzoek de meningen van 2500 vooraanstaande figuren uit het bedrijfsleven. Zij blijken vooral veel waarde te hechten aan klantgerichtheid en aan de kwaliteit van het product en het management.
Volgens Bernd Michael, van het Düsseldorfse reclamebureau Grey, is er echter nóg een belangrijk criterium voor de reputatie van een bedrijf: duurzaamheid. Die komt tot uiting in ‘verantwoordelijk handelen, lange-termijndenken, en een hoge mate van sociale sensibiliteit’. Anders gezegd: in zorg voor het milieu, de klanten, de werknemers en de samenleving in het algemeen.

related partner content for mobile comes here

Bron: Manager Magazin

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in