Rotterdam wint M.A.N.-dag finale
Zes finaleteams streden om de titel door gedurende de dag aan een case te werken van Philips, één van de hoofdsponsors. Ze moesten een marktintroductie van een beamer voor de consumentenmarkt bedenken. De teams van de universiteiten uit Eindhoven en Groningen werden respectievelijk tweede en derde.
De jury onder leiding van Prof. dr. Theo Verhallen van de Universiteit van Tilburg benoemde de Rotterdamse studenten tot winnaars omdat zij extra markten identificeerden voor Philips die buiten de briefing vielen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaSponsors Heineken, ING, Philips en Unilever hebben in totaal 180 universitaire studenten op basis van hun cv geselecteerd voor deze competitie. De 180 studenten vertegenwoordigden de locale Marketing Associaties van Rotterdam, Amsterdam, Groningen, Maastricht, Eindhoven en Tilburg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid