Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam wint M.A.N.-dag finale

Vijf studenten uit Rotterdam hebben op de jaarlijkse M.A.N.-dag finale de titel 'Meest Veelbelovende Marketeers 2004' gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zes finaleteams streden om de titel door gedurende de dag aan een case te werken van Philips, één van de hoofdsponsors. Ze moesten een marktintroductie van een beamer voor de consumentenmarkt bedenken. De teams van de universiteiten uit Eindhoven en Groningen werden respectievelijk tweede en derde.

related partner content for mobile comes here

De jury onder leiding van Prof. dr. Theo Verhallen van de Universiteit van Tilburg benoemde de Rotterdamse studenten tot winnaars omdat zij extra markten identificeerden voor Philips die buiten de briefing vielen.

Sponsors Heineken, ING, Philips en Unilever hebben in totaal 180 universitaire studenten op basis van hun cv geselecteerd voor deze competitie. De 180 studenten vertegenwoordigden de locale Marketing Associaties van Rotterdam, Amsterdam, Groningen, Maastricht, Eindhoven en Tilburg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in