'Deel reclamegeld naar voorlichting overgewicht'
Het Voedingscentrum wil dat voedselfabrikanten 1 procent van hun reclamebudgetten steken in voorlichting over gezond eten. De stichting wil…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Overgewicht dreigt een epidemie te worden, met grote gevolgen voor de volksgezondheid en de ontwikkeling van de zorgkosten. Nederland moet voorkomen dat het de Verenigde Staten achterna gaat’, aldus de stichting.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Voedingscentrum vindt dat het ministerie van Volksgezondheid nauwelijks middelen inzet om deze epidemie te voorkomen. Volgens het centrum besteden de voedingsmiddelenindustrie, de horeca en supermarkten jaarlijks honderden miljoenen euro aan reclame (nu.nl).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid