Marktaandeel commerciële zenders 42,7
De commerciële zenders hadden in week 8 opgeteld een marktaandeel van 42,7 procent. De publieke zenders hadden gezamenlijk 34 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HMG kwam met zijn zenders uit op een aandeel van 26 procent. Marktleider RTL4 scoorde 16,9 procent, RTL5 4,3 en Yorin 4,8. SBS behaalde 16,7 procent, waarbij SBS6 10,1 voor zijn rekening nam, Net5 3,8 en Veronica 2,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
SBS6 had het best bekeken programma van de afgelopen week: de oefeninterland Nederland-VS met ruim 3,1 miljoen kijkers. Studio Sport van gisteravond 19.00 uur trok 2,8 miljoen belangstellenden. Derde plek was voor GTST op maandag met 2,3 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos met 2,2 miljoen en het Journaal van zondag 20.00 uur met ruim 2 miljoen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid