Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandeel commerciële zenders 42,7

De commerciële zenders hadden in week 8 opgeteld een marktaandeel van 42,7 procent. De publieke zenders hadden gezamenlijk 34 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG kwam met zijn zenders uit op een aandeel van 26 procent. Marktleider RTL4 scoorde 16,9 procent, RTL5 4,3 en Yorin 4,8. SBS behaalde 16,7 procent, waarbij SBS6 10,1 voor zijn rekening nam, Net5 3,8 en Veronica 2,8 procent.

related partner content for mobile comes here

SBS6 had het best bekeken programma van de afgelopen week: de oefeninterland Nederland-VS met ruim 3,1 miljoen kijkers. Studio Sport van gisteravond 19.00 uur trok 2,8 miljoen belangstellenden. Derde plek was voor GTST op maandag met 2,3 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos met 2,2 miljoen en het Journaal van zondag 20.00 uur met ruim 2 miljoen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in