Overslaan en naar de inhoud gaan

PitchBlink: platform voor marcombranche

Paul Petermeijer (directeur BBP), Marc Stubbé (oprichter Blinkmediacases) en Ronnie Overgoor (directeur Pitch Management, Pitch View en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste concrete initiatieven van PitchBlink zijn de samenvoeging van de platformen Pitch View en Blinkmediacases en een strategische samenwerking met Lenthe, uitgever van onder meer Marketingtribune, Communicatietribune en Marketingfacts. Daarnaast gaat ook Nima, Nederlands Instituut voor Marketing, de samenwerking aan met PitchBlink.
(bureaugids voor online bureaus), een initiatief van BBP en Ronnie Overgoor en van oud Kobalt-ceo Marc Stubbé komen begin 2010 voor de eerste keer uit als 1 platform: . Het platform wil naast de bureauprofielen van de volledige bureauwereld in Nederland eveneens het overzicht van alle communicatiecases van bureaus en exploitanten publiceren, inclusief cases van de toonaangevende awards in de branche.
Pitch View bestaat sinds 2007 en bevat op dit moment zo'n 350 bureauprofielen en geeft naast de website pitchview.nl een jaarlijkse papieren bureaugids uit; de Pitch View Annual. Blinkmediacases is een online community waarbinnen het delen van communicatie cases centraal staat. Stubbé: 'Vanuit de mediahoek zie ik veel ontwikkelingen en innovatie, in de breedte en diepte. Het is voor de adverteerder bijna niet meer bij te benen. Daarnaast zie je dat de media die meer te bieden hebben dan een grp, mm of cpm moeilijk hun verhaal kwijt kunnen. Het rondsturen van een tariefkaart volstaat niet meer. Met PitchBlink willen we zorgen voor overzicht in de mediaontwikkelingen voor de adverteerder en een platform voor de media om hun toegevoegde waarde te communiceren aan de hand van succesvolle praktijkvoorbeelden.'
Op de agenda van 2010 staat naast de lancering in januari van de PitchBlink website en jaargids ook een tv-programma voor adverteerders in samenwerking met Blue Shots TV, een maandelijks diner met adverteerders, exploitanten en bureaudirecties en aanwezigheid op congressen.
Verder is bekend geworden dat Conclusion Communication Architects (CCA) gaat samenwerken met Pitch Management van Ronnie Overgoor. Op het gebied van bureauselecties, kennismanagement en opleidingen sluiten de activiteiten van beide organisaties naadloos op elkaar aan, meldt partner Fred Moolhuijsen.

related partner content for mobile comes here

Foto Pitchblink vlnr: Stubbé, Petermeijer, Overgoor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in