Vea en VCP starten Creative Lounge
In Pakhuis de Zwijger, Amsterdam wordt in een informele setting de Amsterdamse creatieve gemeenschap 'geïnspireerd en gemotiveerd' door een select gezelschap van internationale sprekers. Het thema voor de première is 'Carousel - the future of Dutch advertising – should we be proud or worried?'. Hierin staat de positionering centraal van de Nederlandse reclame op internationaal niveau.
Alles draait om de Cannes Grand Prix 2009: Carousel. Een Nederlands merk, een Amsterdams bureau, maar hoe Nederlands is die winnende campagne nu eigenlijk, als er op de productielijst geen Nederlandse namen staan? Tijdens de anderhalf uur durende sessie voor een 150-koppig publiek gaan zes prominente gasten in discussie over dit onderwerp. Jelani Isaacs (Comrad/Czar Amsterdam) en Geertje Hoek (FHV BBDO) leiden de discussie en introduceren de gasten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaGasten zijn Diederick Koopal, creative director TBWA, Paul Lavoie, Taxi, Neil Dawson, leading creative director voor DDB op Philips wereldwijd, Adam Berg & Daniel Bergmann, director and producer Carousel van Stink en Chris Baylis, creative director Tribal DDB.
Het initiatief van de Creative Lounge komt voort uit een samenwerking tussen de Vea (Vereniging van Communicatieadviesbureaus) en de VCP (Vereniging voor commercial Producers). De Creative Lounge wordt voortaan vier keer per jaar gehouden.
De eerste is op 10 november in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam, de inloop is 19.30, start om 20.30 uur. Prijs: 25 euro Vea/VCP/ADCN-leden, 50 euro voor niet-leden. Voor informatie en bestellen van kaarten http://creativelounge.vea.nl. Deze site gaat live op woensdag 21 oktober.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid