Overslaan en naar de inhoud gaan

LaMarque komt met merkconsultancy EQ Brands

Communicatie-adviesbureau laMarque heeft een merkconsultancy opgericht: EQ Brands.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Martin de Munnik, chief inspirational officer bij EQ Brands: 'De beleving wint het van de belofte. Dat maakt het van essentieel belang om te weten wat consumenten "van binnen" beweegt. Met de laatste neuropsychologische inzichten, waarbij de hersenactiviteit van consumenten gerelateerd kan worden aan hun koopgedrag, breekt er voor merken een heel nieuw tijdperk aan. Met EQ Brands willen we daar bovenop zitten. De Munnik noemt het ’empathic branding’.

EQ Brands biedt plaats aan strategen en sociaal-psychologen, waarbij de dagelijkse leiding in handen is van De Munnik. Hij ziet deze stap niet alleen als een logisch vervolg op zijn ervaring als strategy director binnen laMarque, maar ook als antwoord op de veranderde marktomstandigheden. 'De inbreng van bureaus binnen het communicatieproces is de laatste jaren sterk veranderd. Het merk is

verschoven naar de boardroom, daar waar de marketing steeds dichter bij sales is komen te staan. Daarmee is het accent voor bureaus nog meer op de effectiviteit van de uitvoering komen te liggen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in