LaMarque komt met merkconsultancy EQ Brands
Aan de hand van de laatste inzichten over de werking van onze hersenen in relatie tot de beleving van merken, wil EQ Brands 'voorzien in de groeiende vraag naar geïntegreerd en renderend merkbeleid'. EQ Brands sluit aan bij de bestaande visie van laMarque dat het onderscheid voor merken niet meer op basis van de toegevoegde- maar de 'goedgevoelde waarde' wordt gemaakt.
Martin de Munnik, chief inspirational officer bij EQ Brands: 'De beleving wint het van de belofte. Dat maakt het van essentieel belang om te weten wat consumenten "van binnen" beweegt. Met de laatste neuropsychologische inzichten, waarbij de hersenactiviteit van consumenten gerelateerd kan worden aan hun koopgedrag, breekt er voor merken een heel nieuw tijdperk aan. Met EQ Brands willen we daar bovenop zitten. De Munnik noemt het ’empathic branding’.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEQ Brands biedt plaats aan strategen en sociaal-psychologen, waarbij de dagelijkse leiding in handen is van De Munnik. Hij ziet deze stap niet alleen als een logisch vervolg op zijn ervaring als strategy director binnen laMarque, maar ook als antwoord op de veranderde marktomstandigheden. 'De inbreng van bureaus binnen het communicatieproces is de laatste jaren sterk veranderd. Het merk is
verschoven naar de boardroom, daar waar de marketing steeds dichter bij sales is komen te staan. Daarmee is het accent voor bureaus nog meer op de effectiviteit van de uitvoering komen te liggen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid