Overslaan en naar de inhoud gaan

Barbara van Leeuwen naar digilogue

Barbara van Leeuwen (37) treedt per 1 oktober 2009 als Manager Pay Per Performance in dienst bij digilogue (Initiative Group).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Leeuwen treedt toe tot het managementteam van het digitale bureau en wordt verantwoordelijk voor de Pay Per Performance afdeling. In haar nieuwe functie richt ze zich ook op de verdere groei van de search en affiliate business en uitbouw van direct response media diensten.

related partner content for mobile comes here

Van Leeuwen heeft 12 jaar ervaring binnen de online wereld. In 1997 was ze als ondernemer en medeoprichtster verantwoordelijk voor MiepKniep – het eerste product & prijsadviesbureau voor de consumentenmarkt. In 2003 startte ze de webshop . Ook was ze oprichtster en partner van het interactieve reclamebureau Sisteract.

De afgelopen jaren werkte ze als online mediaspecialist en adviseur vanuit haar eigen bureau Zus&Zus voor diverse opdrachtgevers, waaronder Heineken, Tele2, Vodafone, Audi en Talpa TV.

digilogue is onder meer key strategic online mediapartner van Rabobank (Bizner Bank, Robeco en Freo).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in