Barbara van Leeuwen naar digilogue


Van Leeuwen treedt toe tot het managementteam van het digitale bureau en wordt verantwoordelijk voor de Pay Per Performance afdeling. In haar nieuwe functie richt ze zich ook op de verdere groei van de search en affiliate business en uitbouw van direct response media diensten.
Van Leeuwen heeft 12 jaar ervaring binnen de online wereld. In 1997 was ze als ondernemer en medeoprichtster verantwoordelijk voor MiepKniep – het eerste product & prijsadviesbureau voor de consumentenmarkt. In 2003 startte ze de webshop Welikefashion. Ook was ze oprichtster en partner van het interactieve reclamebureau Sisteract.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe afgelopen jaren werkte ze als online mediaspecialist en adviseur vanuit haar eigen bureau Zus&Zus voor diverse opdrachtgevers, waaronder Heineken, Tele2, Vodafone, Audi en Talpa TV.
digilogue is onder meer key strategic online mediapartner van Rabobank (Bizner Bank, Robeco en Freo).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid