Nieuw beeldmerk voor Bavaria
Voor de operatie is de fabriek in Lieshout vandaag gesloten. Alle achthonderd medewerkers trekken het land in om bij mensen thuis oude kratjes om te ruilen voor nieuwe.
Zoals in het allereerste beeldmerk van Bavaria keert blauw terug als belangrijkste kleur op de fles en op het blik.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOnderdeel van het nieuwe uiterlijk van Bavaria is een icoon in de vorm van een kompas dat wijst naar het zuiden. Dit kompas staat symbool voor de zelfstandige en eigen koers van het bedrijf. Een driehoek met ronde zijkanten dient als basis voor de vormgeving als verwijzing naar de drie broers Swinkels die het bedrijf in 1925 hebben opgericht. Als eerste ter wereld introduceert Bavaria voor de horeca een glas dat aan de onderzijde driehoekig is.
De nieuwe huisstijl is voor het bedrijf ook efficiënter. Bavaria gaat 12 procent minder glas gebruiken, 30 procent minder labels en behaalt een hogere productiesnelheid, aldus het bedrijf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid