Overslaan en naar de inhoud gaan

Voda Python

De nieuwste campagne van Vodafone heeft vele tongen losgemaakt. Je hebt zoals altijd voorstanders en tegenstanders maar dit keer is er een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik reken mijzelf tot de laatste groep en vind dat helemaal niet erg. Het is verfrissend te zien dat deze campagne de regels van het reclamemaken overboord lijkt te gooien. Het doet me sterk denken aan Monty Python’s Flying Circus die eind jaren zestig, begin jaren zeventig de toen gangbare regels van komedie aan hun laars lapten en het publiek in verwarring achterliet. De Pythons vonden het doodzonde dat prachtige sketches vaak doodsloegen omdat ze naar een clou moesten toewerken. Ik zie sterke overeenkomsten met hedendaagse reclames.

related partner content for mobile comes here

Monty Python kreeg het voor elkaar om met clouloze grappen een nieuwe humordimensie te openen en een grote schare fans te creëren. Zal deze Vodafone campagne dat voor de reclame gaan doen? Gezien de leffactor hoop ik het van harte!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in