Nieuw scheidingsmagazine Ex
Het tijdschrift bevat een mix van persoonlijke verhalen en uitgebreide praktische en juridische informatie op het gebied van scheiding en relaties. Ex magazine verschijnt twee keer per jaar in een oplage van 50.000 exemplaren en is op ruim 4.700 verkooppunten te verkrijgen. Het is een productie van De Bladenfabriek op verzoek van Hoefnagels Family Mediation, de initiatiefnemers van de Scheidingsbeurs.
'Er is een enorme behoefte aan informatie over allerlei zaken rondom scheiden. Een scheiding is erg ingrijpend en veel mensen weten niet goed wat er allemaal bij komt kijken. Ex biedt dat nodige overzicht. Ook is er aandacht voor wat je kunt doen bij relatieperikelen, om een scheiding te voorkomen. En de verhalen en interviews geven herkenning aan mensen die in een scheidingsproces zijn verwikkeld of dat net hebben doorgemaakt', zegt directeur van De Bladenfabriek Marcel Woensdregt.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHij zegt dat de doelgroep van de uitgave bestaat uit vrouwen van middelbare leeftijd. 'Maar we wilden nadrukkelijk Ex niet profileren als "de zoveelste glossy met een thema". Ex is opgezet als een informatief magazine waar lezers serieuze en luchtige, maar vooral bruikbare artikelen en adviezen kunnen lezen over scheiden en relatieperikelen.'
Eerder dit jaar werd al een ander scheidingsmagazine ‘Verder’ geïntroduceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid