Overslaan en naar de inhoud gaan

Heleen Crielaard machtigste in sponsoring

Heleen Crielaard, sponsor manager van Rabobank Nederland, is door SponsorTribune uitgeroepen tot meest machtige persoon in sponsoring in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de eerste keer dat een vrouw op de eerste plaats in deze lijst staat. Crielaard neemt de eerste plaats over van haar collega Vincent Pijpers. Ze is gekozen omdat zij aan het hoofd staat van de grootste sponsor van Nederland, maar ook omdat bank zich vernieuwend heeft getoond in het gebruik van (eigen) nieuwe media.

related partner content for mobile comes here

Rabobank komt veelvuldig aan het woord in de media en Crielaard is de opperspreekstalmeester als het om sponsoring gaat. De nummers 2, 3 en 4 zijn dit jaar onveranderd gebleven met respectievelijk Jean-Paul Decossaux (KNVB), Henri van der Aat (Ajax) en Patrick Wouters van den Oudeweijer (House of Sports).

Hoogste binnenkomer in de lijst is Herwin van den Berg, de (nu nog) marketingdirecteur van Heineken Nederland. Andere nieuwe namen in de lijst zijn die van Johan Wakkie (KNHB), Ernst Veen (Nieuwe Kerk/Hermitage Amsterdam), Ingrid Oudejans (Pon Automotive en de andere vrouw in de lijst) en Mark Versteegen (Van Dooren Advies).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in