Heleen Crielaard machtigste in sponsoring
Het is de eerste keer dat een vrouw op de eerste plaats in deze lijst staat. Crielaard neemt de eerste plaats over van haar collega Vincent Pijpers. Ze is gekozen omdat zij aan het hoofd staat van de grootste sponsor van Nederland, maar ook omdat bank zich vernieuwend heeft getoond in het gebruik van (eigen) nieuwe media.
Rabobank komt veelvuldig aan het woord in de media en Crielaard is de opperspreekstalmeester als het om sponsoring gaat. De nummers 2, 3 en 4 zijn dit jaar onveranderd gebleven met respectievelijk Jean-Paul Decossaux (KNVB), Henri van der Aat (Ajax) en Patrick Wouters van den Oudeweijer (House of Sports).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHoogste binnenkomer in de lijst is Herwin van den Berg, de (nu nog) marketingdirecteur van Heineken Nederland. Andere nieuwe namen in de lijst zijn die van Johan Wakkie (KNHB), Ernst Veen (Nieuwe Kerk/Hermitage Amsterdam), Ingrid Oudejans (Pon Automotive en de andere vrouw in de lijst) en Mark Versteegen (Van Dooren Advies).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid